Waarom jij gaat knallen met
e-mailmarketing?
Twijfel je nog of e-mailmarketing wel wat voor jou is? Niet doen! Er zijn heel wat redenen waarom je het wél moet doen. Kiezen voor e-mailmarketing is kiezen voor:
Heel wat bereik met een beperkte kost.
De ROI van e-mailmarketing is netjes. Afhankelijk van de bron levert elke geïnvesteerde euro zo’n 42 euro op. Van rendement gesproken!
E-mails verstuur je snel en flexibel, zo kun je kort op de bal spelen.
In tegenstelling tot bij social media kanalen beschik je bij e-mailmarketing over je eigen data. Jij bent de baas van je contactenlijst: wat een machtig gevoel, toch?
E-mailmarketing is uitstekend meetbaar. Van elke mailing bezorgen we je een rapportje, waardoor we je campagnes steeds kunnen meten én beter maken.
E-mails kun je zeer doelgericht sturen en personaliseren. Zo schotel je de gepaste content/producten/diensten aan effectief geïnteresseerde klanten voor.
Mogen we al stoppen met opsommen? E-mail is en blijft populair en bij Monkeyface halen we het onderste uit de zak met pindanootjes. In je eigen stijl en branding vuren we prikkelende boodschappen op maat af.
Maak van je e-mailmarketing een leadmagneet!
Wil jij meer halen uit je mailings, een pijplijn aan leads en zorgen dat je geïnvesteerde tijd en budget meer oplevert? Dan moeten we eens praten!
Bij Monkeyface denken we mee na over de geknipte strategie en tekenen we een plan uit. Vervolgens creëren we content op maat in een fris jasje en met boodschappen die blijven kleven. Wij meten de resultaten, testen, schaven bij en pakken uit met campagnes met ROI. E-mailmarketing is een te krachtige tool voor lead generation om links te laten liggen.
Begeleiding van A tot Z
Of je nu toe bent aan je eerste e-mailcampagne of al beschikt aan een rijke database en historiek: wij begeleiden je van A tot Z. Van de keuze van het mailsysteem, het verpakken van de boodschap tot opt-ins en opt-outs: we regelen het. Wij tillen je e-mailmarketing naar een hoger niveau, zorgen voor meer rendement en dat zonder kopzorgen.