Voor welke vormen van copywriting kun je bij ons terecht?
Copywriting is een breed begrip en het zeg je misschien weinig? Bij Monkeyface zijn we gespecialiseerd in een aantal vormen van teksten en we stellen ze je graag even voor:
Storytelling
SEO-webteksten
De teksten op je website moeten niet enkel leuk zijn om lezen, het is ook belangrijk dat de zoekmachines er van smullen. Kwalitatieve webcopy vertrekt vanuit een zoekwoordenonderzoek, waarna deze worden verwerkt worden in de teksten van je website. De klant staat daarbij centraal, maar vriend Google wordt niet uit het oog verloren. Zo wordt je website beter geïndexeerd en scoor je hoger in de zoekresultaten. Dubbele winst dus met SEO-copywriting!
Blogs, landingpages, e-mails en meer …
Je staat ervan versteld wat er allemaal geschreven moet worden… Op zoek naar een sprankelende blog die je neerzet als specialist in je vak, een landingspagina die je klant dat laatste duwtje in de rug geeft, nadat je e-mail hem/haar heeft verlekkerd? Wij zijn thuis in alle copywriting voor het web en offline. Nood aan vlot geschreven teksten die beter blijven hangen dan een onrijpe banaan? Laat het maar aan Monkeyface over, bij ons vloeien ze zo uit het klavier.
Zit je met een vraagstuk over copywriting? Geef ons een seintje, we denken graag met je mee!
Content marketing is dat wat voor mij?
De term content marketing al wel eens horen waaien, maar eigenlijk geen idee wat het is? Geen probleem, wij wel en we gidsen je door de jungle! Content is vandaag de dag belangrijker dan ooit om op de radar van klanten te komen, maar een doordachte strategie is nodig om het noorden niet te verliezen. Samen met jou duiken we dieper in vragen als:
Wat wil je bereiken met je communicatie?
Op basis van deze vragen geven we jouw content een eigen smoel, zetten we de gepaste kanalen in en voeden we je klanten met waardevolle info. Denk maar aan blogs, video’s, infographics, maar soms bijvoorbeeld ook een blik achter de schermen. Zo scheppen we een band, positioneren we je als een betrouwbaar merk en blijven we top of mind. Reken maar dat je die banaan op termijn kunt plukken.